ID: 13194
Nissan Murano 3.5 V6 CVT 2005 Beige
€4.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
MOET WEG IVM AANKOOP ANDERE AUTO!!DEZE AUTO IS OVERBODIG DIT WEEKEND OPHALEN MEENEEMPRIJS
Superdikke Nissan Murano met 3.5 V6 te koop !!
Ik heb de auto nu bijna 2 maanden in bezit maar om privé redenen moet de auto helaas al weer weg. De technische staat van de auto is heel goed !
In de bijna 2 maanden dat ik de auto heb, heb ik gelijk achter beide remschijven en blokken vervangen, evenals een nieuwe dynamo en een nieuwe remklauw linksachter ! Bonnen hiervan zijn aanwezig !!
De auto heeft NAP(logische kilometerstand).
Supermooi geluid met de originele Bose speakers en subwoofer. De radio is een dubbel din radio, heb ik er zelf in gezet dus indien gewenst kan ik de originele radio terugzetten/meegeven !
Het is een Amerikaans model auto dus super veel ruimte in de auto om ruim te zitten evenals een ruime kofferbak !
Tevens zit er op de achterbank een dvd speler voor de (eventuele) kinderen die meereizen en zijn de achterramen geblindeerd !
Ook is de auto voorzien van 4WD Lock, Soepele automaat, climate control, cruise control,navigatie, elektrische stoelbediening, elektrische ramen, elketrisch dakraam/schuifdak,stoelverwarming, dubbele (originele) sleutels incl afstandsbediening, camera achter en een camera voor !!
Bieden mag altijd !
Kortom een superdikke luxe gezinswagen !
Mochten er vragen zijn, ik ben te bereiken op bovenstaand telefoon nummer, of via e-mail.
Beller is uiteraard sneller !
Superdikke Nissan Murano met 3.5 V6 te koop !!
Ik heb de auto nu bijna 2 maanden in bezit maar om privé redenen moet de auto helaas al weer weg. De technische staat van de auto is heel goed !
In de bijna 2 maanden dat ik de auto heb, heb ik gelijk achter beide remschijven en blokken vervangen, evenals een nieuwe dynamo en een nieuwe remklauw linksachter ! Bonnen hiervan zijn aanwezig !!
De auto heeft NAP(logische kilometerstand).
Supermooi geluid met de originele Bose speakers en subwoofer. De radio is een dubbel din radio, heb ik er zelf in gezet dus indien gewenst kan ik de originele radio terugzetten/meegeven !
Het is een Amerikaans model auto dus super veel ruimte in de auto om ruim te zitten evenals een ruime kofferbak !
Tevens zit er op de achterbank een dvd speler voor de (eventuele) kinderen die meereizen en zijn de achterramen geblindeerd !
Ook is de auto voorzien van 4WD Lock, Soepele automaat, climate control, cruise control,navigatie, elektrische stoelbediening, elektrische ramen, elketrisch dakraam/schuifdak,stoelverwarming, dubbele (originele) sleutels incl afstandsbediening, camera achter en een camera voor !!
Bieden mag altijd !
Kortom een superdikke luxe gezinswagen !
Mochten er vragen zijn, ik ben te bereiken op bovenstaand telefoon nummer, of via e-mail.
Beller is uiteraard sneller !