De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Fietsen
  4. Racefietsen
ID: 53007

Raleigh Grand Prix

Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix
Raleigh Grand Prix

€95,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Jelle
Adres: Maastricht
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Aangeboden leuke Raleigh Grand Prix fiets grote framemaat (+-63cm) voor de mensen van 1.85m en meer.

Is nagelopen en fietst goed, nieuwe binnen en buitenband achter, stuurlint nieuw, trapaslager afgesteld, rem gesteld, wielen gericht. Ketting mag wel vernieuwd worden, maar is zo prima mee te fietsen.

Voorderrailleur mist, voortandwielen lenen zich goed om een enkelblads van te maken. Achterrem is verwijderd vanwege een defect, maar ziet er zo  erg strak uit. De andere remhandle is nog aanwezig. Zou een mooie single speed kunnen worden of gewoon zo rijden als stadsracer.

Groeten,

Jelle

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy