ID: 55853
Omschrijving
What do you want to do ?New mailCopyEcht een motor voor de technisch onderlegde rijder/monteur! Ik doe de motor weg omdat ik de motor niet goed lopend krijg. Het kan tot enkele minuten doorstarten duren voordat de motor aanslaat, Start hij eenmaal dan moet de choke gebruikt worden om hem redelijk op toeren te houden. Na zo\'n 7 minuten rijden kan de choke pas op neutraal gezet worden en blijft de motor stationer lopen. Als ik in lage toeren rijd voelt het aan alsof de motor af en toe \"hikt\"/inhoud. Vorig jaar zomer is de oliefilter, olie en rectifier vervangen, sindsdien een paar keer (geprobeerd) te rijden. De voor mij tot nu toe bekende mankementen zijn: linker kipperlicht (rubber) gebroken, scheur in cockpit venster en de uitlaat lekt bij de overgang tussen de uitlaatbocht en demper. Verder kan ik helaas niet de kilometerstand aflezen. Echt een motor voor de doe-het-zelfer of monteur dus!