Blader Advertenties in Kinderen en Babys
Z8 setje maat 92/98
Leuk setje van Z8, jurkje (maat 92/98) en legging (maat 92). In goede en nette staat!!
Verkäufer (0)
Korte merkbroek maat 116
Super mooie broek, slechts één keer gedragen. zie mijn overige advertenties voor meer merkkleding
Verkäufer (0)
Tommy hilfiger t shirt, maat 116
Leuk blauw shirt van tommy hilfoger maat 116. Prima staat
Verkäufer (0)
leuk jurkje van Z8 maat 86
Nog helemaal superdit leuke jurkje in twee kleurtjes grijsmooi moel met stroken rokjemaatje 86 van Z8verzendkosten zijn voor koper
Verkäufer (0)
Minimeis babydrager Gloednieuw
Gloednieuwe Minimeis, helaas nooit gebruikt. Donkerblauw met oranje. Nieuwprijs 149 euro. Helemaal compleet.
Verkäufer (0)
Dirkje zomer pakje maat 50 jongen nieuw
Nieuw pakje van Dirkje.Heerlijk voor de zomer, lekker zacht, soepel en dun stofje. Maat 50.
Verkäufer (0)
t-shirt meisje maat 80 Prenatal
Schattig shirtje voor een meisje maat 80 van Prenatal. zo goed als nieuw.
Verkäufer (0)
Maxi Cosi Priori SPS 2 stuks autostoeltje kind 9-18 kilo
2 stuks autostoeltjes maxi cosi priori sps geschikt voor kind van 9-18 kilo Bij voorkeur samen op te halen
Verkäufer (0)
Kleding baby jongen maat 50-56 merk
Maten, merken en prijzen staan op de fotos. Alles komt uit een rookvrij huis. Voor vragen graag een berichtje.
Verkäufer (0)
Draagzak stokke
Stokke draagzak voor buik of rug tot 15kg / 3 jaar, rood in goede staat
Verkäufer (0)
Maxi cosi Pearl incl. Familyfix
Keurig nette autostoel, 2 kleine scheurtjes in het stof linkerkant stoel. Verder geen vlekken, krassen oid op de stoel. Voor 1 kindje gebruikt.
Verkäufer (0)
Babynestje Done by Deer
Z.g.a.n. babynestje van Done by Deer. Maar kort gebruikt dus nog helemaal netjes. Ophalen in Breda. Verzenden kan ook; de verzendkosten zijn voor de koper.
Verkäufer (0)
Vingino jeans 15 = 170
in zeer nette staat wie kan ik hier een plezier mee doen?
Verkäufer (0)
Cox BRM (geen scalextric, fleischmann, carrera, ninco, scx)
Een fraaie Cox BRM slotcar op schaal 1:24. Incompleet toen ik 'm kocht maar ik heb er een driver, een screen en nieuwe achterbanden opgezet. Screen is trouwens wat mistig...
Verkäufer (0)