De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Contacten en Berichten
  3. Advies en Oproepen
ID: 12602

STILTE gezocht

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Whitewizard
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Ik, een hoogsensitieve en hoogbegaafde man (49) met een vorm van hoogfunctionerend autisme (HFA) kan al jaren helemaal niet meer functioneren in een woonwijk. En dingen worden steeds erger in plaats van beter. Ik heb achter de rug méér dan twintig jaar woon-rottigheid op inmiddels twee woonlokaties, waarin ik geestelijk geterroriseerd ben, bedreigd met de dood, en in elkaar geramd door buren in mijn eigen (huur)huis.

Politie en woningbouw wenst er al vele jaren helemaal niks mee te doen. Ze lezen niet eens mijn berichten. Maar wel elk jaar steeds méér gaan betalen voor hetzelfde. Afgelopen jaar heb ik bij de politie aangifte gedaan tegen de terreur van stompzinnigheid in mijn stad. Toen deelden ze mij doodleuk mede, dat dat helemaal niet kan. (en dat kan dus wél).

Ik kan geestelijk niet meer tegen de woonsfeer die er in Nederland heerst, van terroriserende stompzinnigheid en overschilligheid van buurtbewoners (en veel verder dan de buurt), met de constante terreur van feesten, hok-honden, motoren, oudjaar en wat allemaal nog meer. Lichamelijk ben ik er allang aan kapot. Er zit alleen nog maar stress-tinnitus in mijn kop in de vorm van keiharde pieptonen in mijn oren, waardoor zelfs in de nacht totaal geen rust meer is. En ik wil graag eens voor het eerst in mijn leven één dag het idee krijgen dat ik LEEF in plaats van OVERleef.

Ik kom helemaal niet toe aan dingen die eigenlijk bij mij horen ik heb al mijn energie nodig om door de dagen heen te komen. Nu bestaan mijn dagen alleen nog maar uit het vluchten naar het bos, waar ik dan in de zomer bijna hele dagen moet zitten om maar niet thuis te hoeven zijn. Dan voel ik aan het eind van de dag gewoon paniek om terug naar huis te moeten, want ik wil er niet eens meer slapen. Ik moet als primaire levensbehoefte, nog meer dan brood, in een omgeving waar ik met rust gelaten wordt. En ik MOET groen om me heen hebben. Daarná kan ik pas gaan denken aan het maken van schilderijtjes, tekeningen, verhaaltjes en andere kunst.
Ik zoek dus ergens een huurbaar boshuisje of zoiets, of een andere oplossing wat ik kan betalen met een WAjong uitkering dus veel is dat niet. Ik wil de zomer in Nederland en de rest van het jaar (oudjaar) niet meer meemaken. Op 1 mei aanstaande ga ik echt op de loop. Huis of geen huis.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy