De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Apeldoorn en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Watersport en Boten
  3. Duiken en Zwemsport
ID: 3419
Advertentie ID: #3419 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Bare CD4 Pro droogpak met onderpak en toebehoren

€269,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Chris
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Bare CD4 Pro compressed neopreen droogpak inclusief Bare Thinsulate T100 onderpak.

Maat M.

Compleet inclusief hood, droge handschoenen en accessoires (zie foto's). De latex polsseals moeten vervangen worden; bij de rechterpols is er een hoekje af. Theoretisch kun je er zo wel mee duiken want er zitten droge handschoenen bij, maar houdt er wel rekening mee.

Ik ben zelf altijd erg zuinig op het pak geweest daarom ziet hij er ook nog erg netjes uit. Het pak verkeerd buiten de polsseals dan ook in uitstekende staat.

De maat is dus M, ook het onderpak heeft de maat M. De schoenmaat zal denk 42 zijn, ik heb zelf maat 41 en met een dubbel paar warme sokken ging dat nog prima.

Ik ben zelf 1.78M lang en heb een slank postuur, het pak was bij mij net aan de ruime kant.

Passen en/of afhalen in Zuid-west Brabant.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy