ID: 53844
Advertentie ID: #10299 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Hoi, ik heb hier een nieuwe bong van het merk G-SPOT.
Dit model (met logo bovenin) word niet meer gemaakt.
Tegenwoordig zit het logo wat lager, dat maakt deze uniek.
Voor de verzamelaar denk ik? Of een leuk cadeau voor iemand die blowt.
Voor referentie is er een foto bijgevoegd met een pak baking soda ernaast.
De bong is erg groot zoals je kan zien. Het glas is 5mm dik en je kan er mee timmeren(spijkers in hout slaan) zo stevig is ie. Absoluut een collectors item! Met shot hole (zie fotos)
Stuur me een berichtje als je geintresseerd bent. Of doe een bod,.je weet maar nooit..
Of bellen mag ook, dat is sneller.
Enige wat er mee is is dat ie wat stof heeft verzameld.
Daarom zet ik hem ook op internet nu.
Oja ik heb liever dat ie opgehaald word ipv verzenden, maar als je het echt wil zou ik hem opsturen,
Mvg, W
Dit model (met logo bovenin) word niet meer gemaakt.
Tegenwoordig zit het logo wat lager, dat maakt deze uniek.
Voor de verzamelaar denk ik? Of een leuk cadeau voor iemand die blowt.
Voor referentie is er een foto bijgevoegd met een pak baking soda ernaast.
De bong is erg groot zoals je kan zien. Het glas is 5mm dik en je kan er mee timmeren(spijkers in hout slaan) zo stevig is ie. Absoluut een collectors item! Met shot hole (zie fotos)
Stuur me een berichtje als je geintresseerd bent. Of doe een bod,.je weet maar nooit..
Of bellen mag ook, dat is sneller.
Enige wat er mee is is dat ie wat stof heeft verzameld.
Daarom zet ik hem ook op internet nu.
Oja ik heb liever dat ie opgehaald word ipv verzenden, maar als je het echt wil zou ik hem opsturen,
Mvg, W