ID: 54955
Advertentie ID: #42369 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Zeer leuk setje geen idee welk merk het is ik kan negens een merk labeltje vinden en zie ook niet dat het er in gezeten heeft dus dan is het meest niet een duur merk. Set bestaat uit dun blouse jasje en leuk gilet achtig vestje /body warmer. De kleur is beetje aubergine achtige paars en het is wel gedragen maar de stof en het nepleer heeft gebruikssporen in de kraag zie foto en de stof niet pillig maar bij het gilet/vestje is de onderste drukker stuk zie andere foto setje heeft geen gaatjes of vlekken erin maar wel gebruikssporen.
Geen waslabel in.
Jasje: lengte is 57 cm en van oksel naar oksel is 55 cm alles plat liggend en ongerekt gemeten.
Vestje/gilet: lengte is 60 cm en van oksel naar oksel is 54,5 cm alles plat liggend en ongerekt gemeten.
Let op alleen bieden als je echt interesse en geld hebt ik houd niet meer vast omdat mensen hun afspraken niet nakomen helaas. De betaling dient met drie dagen er te zijn helaas moet ik het zo doen nu :(
bod/prijs is ex verzendkosten, pakketpost het is echt te dik voor de bus. Keuze uit: dpd zelf ophalen bij dpd in uw woonplaats 4,50 anders postnl 7,25 . Ik werk niet met andere postbedrijven ivm slechte ervaringen mee.
Kijk ook bij mijn andere kleding ik heb veel nieuw en merk kleding zowel heren-dames en kinderkleding. Alles is schoon, netjes en heel tenzij anders vermeld. Voor vragen mail me
Geen waslabel in.
Jasje: lengte is 57 cm en van oksel naar oksel is 55 cm alles plat liggend en ongerekt gemeten.
Vestje/gilet: lengte is 60 cm en van oksel naar oksel is 54,5 cm alles plat liggend en ongerekt gemeten.
Let op alleen bieden als je echt interesse en geld hebt ik houd niet meer vast omdat mensen hun afspraken niet nakomen helaas. De betaling dient met drie dagen er te zijn helaas moet ik het zo doen nu :(
bod/prijs is ex verzendkosten, pakketpost het is echt te dik voor de bus. Keuze uit: dpd zelf ophalen bij dpd in uw woonplaats 4,50 anders postnl 7,25 . Ik werk niet met andere postbedrijven ivm slechte ervaringen mee.
Kijk ook bij mijn andere kleding ik heb veel nieuw en merk kleding zowel heren-dames en kinderkleding. Alles is schoon, netjes en heel tenzij anders vermeld. Voor vragen mail me